Ser ni vad det är?

s
Ska förestella en fluga. Vet inte om det ser ut som en fluga.... Hur många ben har en sådan egentligen? :P Haha! flugor är inte min starka sida...
Då kanske ni undrar... Varför i hela världen ritar hon en fluga.
Jo för att jag just kom på att jag har en uppsats om insekter som ska vara klar i morgon. Och en fluga är ju en insekt... typ. Lite långsökt kanske.
Men ändå^^ Jag har nästan aldrig målat en fluga förrut och nu hade jag en anledning att göra det!

Jisses. Jag har just skrivit ett inlägg om en fluga. (!?)

Haha, nej men jag ska snart dra till spinningen med Annie^^

Jag lovar, det kommer aldrig mer nämnas en fluga i denna blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0