Remember me

Nu har jag reserverat biljetter till Remember Me för mig och Lovisa. Det ska bli skitkul att se robert pattinson spela i någon anna film än Twilight. ;)
Någon annan som har sett den?

Nu är jag i alla fall inte så trött längre. Funderar på om jag ska träna lite. Men jag vet inte om jag orkar. Fast egentligen borde jag göra det eftersom jag snart ska komma i min bikini. ;O Okej, jag kommer i min bikini redan ;P Men det är alltid bra att träna!

Nej, nu tänker jag göra mig iordning. Ser ut som ett litet troll just nu. nyvaken. Hehe..
a


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska se dne på tisdag faktiskt. Tror den är riktigt bra.

2010-03-14 @ 12:25:04
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Daniela

Åh, jag har väntat på den filmen så jäkla länge nu! Måste se den snart! Haha

Frågelåda på min blogg förresten, kika gärna förbi och ställ en fråga. Kramar till dig, ha en fin dag

2010-03-14 @ 12:47:25
URL: http://danielaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0