Le pain francais

Var i gbg i dag med franskagruppen. Jättehärligt att vara där i stället för i ett kallt klassrum. Fast vi var ju såklart där i pedagogiska syften om ni fattar vad jag menar.
Vi gick till ett franskt café, Le pain francais. Där fick vi välja vad vi ville för 40 spänn. Jag tog en choklad muffins och en cola. Franskt som tusan...
Vi fick "beställa" av våran lärare så fixade hon ;)

a

Cafét. Google. (Glömde kameran hemma )


Just nu sitter jag och gör ingenting. Funderar på att fylla i resten av IUP:n. Haha, upptäckte igår att jag bara har G i idrott. Inte så bra. Men jag är typ bollrädd. Och dessutom har jag redskapsgymnastiksfobi. Hehe... Och det enda vi haft på sistone är redskap och bollspel!

Jag föredrar att gymma, spinna, springa, dansa eller vanlig gympa. Vad föredrar ni? :)
Uppdaterar mera sedan!


Kommentarer
Postat av: jossan

åh vad mysigt !:)<33

2010-03-17 @ 17:48:58
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0