Insperation tack!

Gah! Jag har världens lust att måla, men jag har ingen aning om vad. Någon som vet någon bra insperation källa. Visserligen är det ju ganska individuellt så man kanske inte kan fråga så... eller?
Fast jag har faktiskt redan målat lite i dag. För hand. Tänker absolut inte skanna in den i datorn för teckningen var inte det bösta jag gjort om man säger så... Men jag funderar på att måla en liknande i Photoshop för att kunna rätta till den lite. ;)

Förövrigt har jag haft en bra dag! Tittat på Vampire Diaries, målat ;), varit på promenad i solskenet och hälsat på Annie :D Så min dag har varit toppen! Jag och pappa har räknat ut att det bara är 3 veckor kvar tills vi drar till Orlando och Miami! Men ni kan vara lugna!(a) Jag kommer blogga därifrån!! :D

Nu ska jag dra! Hoppas att ni får en bra lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0