Illustrationer i bild = jättekul ;)

Happ, då var söndagen slut. I morgon är det månad. Jippie... Vet inte vad jag ska ha på mig... :P Haha, nej nu ska vi inte tänka mer på morgondagen! Det är ju fortfarande söndag!
Dagen har varit lite seg, men ändå härlig. Har inte varit med någon annan än mig själv i dag :) Har varit ute och fotat i det vackra vädret! Det känns som om mer och mer vårtecken dyker upp här och där.
Fick höra att min bästis kusin hade grävt upp några snödroppar (blommor). Spring's coming! Yey!

Just det! Jag har fått en ny hobby! Rita illustrationer på foton. Det är hur kul som helst! Mestadels målar jag små "monster" men vi får se vad det blir av det... Tror ínte att jag komme lägga av med detta i första taget!

Här är några bilder som jag målat på.

.

h

s

a

Dessa var dom först jag gjorde så dom ser lite knasiga ut... ;)

Nu ska jag fortsätta måla ;)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha, awesome

2010-03-10 @ 04:13:11
URL: http://andreasjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0