Hemma igen ;)

Då vart man hemma igen. Filmen var hur bra som helst! (Inte bara för att Robert Pattinson var med...Allvarligt.) Nej, men den var väldigt speciell och fin. Slutet var lite lagom bra dock.
Jag brukar ganska sällan gråta på bio, men i dag grät jag jämt och ständigt! Haha, underbara lollo som satt bredvid började fälla tårar så fort filmen starta!
Men hursomhelst så rekomenderar jag filmen till alla dom som gillar romantiska draman!

Just nu sitter jag med värk i handen och det går nätt och jämnt att skriva på datorn utan att det gör allt för ont. När vi skulle till spårvagnen så stod vi kind of på fel ställe.... och när jag fick syn på spårvagnen så började vi springa efter. Vi hann. Men när jag skulle stanna gled jag på gruset och trillade på min hand mitt framför spårvagnsdörren.
Lite lagom smidigt... Så nu är jag lite surmulen och har ont som tusan. Tur att mab har hackad grönkål i frysen som kyler svullnaden.

a

a


På bio får man faktiskt unna sig ngt gott ;D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Ja, verkligen!

2010-03-15 @ 08:27:20
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0