Hemma från Annie ;)

Gud vad jag är trött. Usch, det känns som om jag är dö trött hela tiden. Jobbigt. Kom just hem från Annie efter att ha varit hos henne sedan klockan 4 typ. Ingen av oss hade något att göra så jag stack dit :) Hann inte äta lunch innan så det blev våfflor hos henne.
Dom hade inget smör så jag fick ta med mej det hemifrån. Måste sett mobbat ut x) Gå runt med smör i handen :P

JAG LÄNGTAR SÅ TILL USA RESAN! JAG DÖR SNART AV FÖRVÄNTANSFULLHET. kan man säga så?
Det ska bli så jäkla kul. Och så jäkla mycket shopping... Åker inte denna lördagen, men nästa. Tills dess måste jag träna sönder och klippa sönder mina brallor.
Har typ 5 st par jeans som är för små i benen. Ska se om jag kan göra om dom till shorts (L)

a

På promenad med smör

a

Allvarligt talat. Det där är inte en jordhög. Det är en SNÖhög. Ligger i våran backe. Lite lagom trevligt...


Kommentarer
Postat av: Ellie<3

snygg header!

2010-03-15 @ 19:50:42
URL: http://fluffiis.blogg.se/
Postat av: Eve

gu vad kul. att resa alltså. förstår att du längtar :D

2010-03-15 @ 19:57:48
URL: http://mondoblog.se/evelines
Postat av: Vicki

wtf?? trodde det var jord, shit va mysko ^^

2010-03-18 @ 21:40:52
Postat av: linnea :D

AHAHAHHAAHA klipp dom till HORTS i stället xd

2010-03-19 @ 13:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0