Day 2 in sunshine state

Då var dag två snart slut. Ännu en underbar dag! Regnade i morse, men senare på dagen blev det sol och fint väder! Dock blåser det... (alltid är det ju något....)
Precis som i går ängnades dagen åt att shoppa! Ännu en mega outlet med designer kläder ;) Lovley! I dag shoppade hela familjen loss ^^ Alma köpte mest. Såklart . ;) Men jag köpte också lite saker som ni kommer att få se!
Mamma hittade ett par skitsnygga klackskor på ALDO ;) Funderar på om jag kanske kanske kanske kan låna dom någon gång...
Här är lite bilder från i dag!
Då var dag två snart slut. Ännu en underbar dag! Regnade i morse, men senare på dagen blev det sol och fint väder! Dock blåser det... (alltid är det ju något....)
Precis som i går ängnades dagen åt att shoppa! Ännu en mega outlet med designer kläder ;) Lovley! I dag shoppade hela familjen loss ^^ Alma köpte mest. Såklart . ;) Men jag köpte också lite saker som ni kommer att få se!
Mamma hittade ett par skitsnygga klackskor på ALDO ;) Funderar på om jag kanske kanske kanske kan låna dom någon gång...
Här är lite bilder från i dag!





a





syrran i sina nya glasögon från clair's


Det kommer mer bilder i morgon. Har typ hur många som helst till att visa men jag är jättetrött! Så resten kommer i morgon :) Då kommer det kanske några bilder från Universal Studios också!
Jag har ju inte ställt om mig ordentligt än. Klockan är 5 på natten enligt mitt huvud. *gäsp*


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har alma skaffat glasögon eller är det fejk? :)

2010-03-30 @ 15:57:50
URL: http://lowicka.blogg.se/
Postat av: Vicki

Ååååh, supersötasliverSIRI! Jag har hittat den perfektaste profilbilden till dig på facebook, så sjuktgaletunderbart snygg blir du på bild! Gaaaah, saknar er supermycket! HA det asjnajs!

2010-03-31 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0