C'est fini

a

Japp. Så här blev den lilla illustrationen. Lite weird men jag tycker att den är rätt gullig! Middagen i går med Annie blev riktigt lyckad. Vi såg på en film som hette I Love You Beth Cooper. Den var lite udda, men rolig.
I dag har jag inte gjort så mycket annat än att måla. För hand. (Blev någon konstig monster bild som jag kanske visar någon gång)
Har faktsikt fotat lite också. Ska ju sätte dit en ny header på fredag. DAGEN INNAN VI ÅKER TILL USA! :D
Gah! Orkar inte vänta längre...
Jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på nu...


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hejsan :), vad görs :D?

2010-03-20 @ 14:32:46
URL: http://controella.blogg.se/
Postat av: NOWNA

Vad tycker du om "Army"färger? Kommer det inspirera dig i år?



Btw, ser att du tycker om att illustrera! Me too ;)

Postat av: NOWNA

Ja ja forsätt med det bara ;) jag älskar att rita också.. har du funderat på någon designerskola sen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0