Åh, ljuva helg :}

ÄTNLIGEN helg. Inge mer läxor, prov eller tidiga mornar. Dessutom så har jag studie dag på måndag så jag har långhelg. Could it be better?
Nä. Skulle inte tro det.
Åt min första frukost i det nya köket i dag. Yey! :D Lite najs ;) Just nu sitter jag och väntar på lollo. Vi har just bestämt att vi ska se Remember Me på söndag tillsammans. Nya Robert Pattinson filmen. ´

Här är dagens outfit (:

a

jag vet.  Den blev skitsuddig. Whateva' ;P Hehe nej men den får gå bra ändå! ^^

a

Inte lika suddig *tummenupp*.

Skjorta - Mammas gamla
Skärp- H&M
Jeans leggins- Gina Tricot




Kommentarer
Postat av: Ida-Fotoblogg

svar: jadå :)det var det också. Tack! :D

2010-03-13 @ 15:45:00
URL: http://idaadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0