090310

Snark... Jag är så trött. Vet inte varför. Måste gå och lägga mig tidigt i dag så jag inte somnar på lektionen i morgon.
Dagen har varit ganska ointressant. Försova sig, gå till skolan, tråka i skolan, åka handla (och äta fransk hotdog), komma hem^^
Ja, så intressant var min dag! Just nu sitter jag och funderar på om jag orkar träna i dag. Tror inte det...
Lite senare blir det i alla fall plugg. No. Insekter och Svampdjur. (svampbob, here I come? xD) Haha!

Har inte så mycket mer att skirva just nu, så ni får lite bilder. ;) En bild säger mer än tusen ord vet ni la! ;D

a

a

mobba inte mitt hår på den här bilden (a)


Puss o Kram!! (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fin blogg :D

2010-03-13 @ 15:19:50
URL: http://eemmanathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0