sail with me to the end of time.



Tja... Då var det morgon igen. Jippie! Solen skiner och jag ligger inomhus, i sängen med datorn. Men det är bara för att Elisa inte riktigt vaknat upp än. Blev lite senare i går än vi hade tänkt oss, men men^^ Bara jag hinner ställa om mig till ridlägret så är jag lugn. Haha, hade grymt kul på msn i går med Jossan x) Hon är lite tossigt ibland! Nu är det bara sex dagar kvar till ridlägret. Innan dess blir det en utflykt till torp för att shoppa häst-saker och kanske lite kläder? Till Elisa då. Hon får passa på när hon är i Sverige.
Jossan, du ska få dina pengar på ridlägret!

S
å.... Nu tänker jag bita i Elisa så att hon vaknar. VI kan ju inte ligga här å dra oss hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0