Valpisar, kompisar och andra roligheter!

Den här dagen var verkligen underbar! Först så åkte jag med Annies familj för att titta på hund. (Lagotto) Valparna var så himla söta! Dom sprang runt fötterna på en och bet i tröjor, tår och strumpor. Eller tja, alla gjorde inte det men dom flesta.
Efter typ en trekvarts letande efter just Den hundvalpen så hittade Annie den valpen hon fastnat för redan när hon såg bilderna på kennelns hemsida. Den mörkaste och tjockaste :P Men också den sötaste!
När vi kom hem så gick jag och Annie en promenad. Det var kallt men skönt.
Sedan på någotvis så fanns det tid över att vara med Lollo och Jossan! ;D Vi hade grymt kul! Vad vi gjorde kanske man inte behöver gå in på...
I alla fall...
Nu sitter jag här hemma med min dator i knäet och försöker göra så många saker som möjligt på en gång. Måla, rediger, klicka runt på internet, lyssna på musik, blogga och andra saker :)
Det är svårt och det gör mig stressad, men jag kan inte låta bli!

Nu ska ni få se en bild på en av de underbara små valparna! Valpen på bilden är inte Annies blivande hund. Jag fick inget bra kort på den.

lagotto

...


Kommentarer
Postat av: jossan

men gud vad sööööööööööööööööt ! ;o sjukt gullig!

et va skit kul idag ! :D(L)

älskar dej <3

2010-01-09 @ 20:24:07
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0