Träning + Varmtoljebad = Siris söndag!

Hejsan! ;D

Hann inte blogga igår eftersom jag var och hälsade på våra kompisar i torslanda. Vi åkte redan klockan tre så det var lite svårt. Dessutom så var jag och mamma i stan innan vi åkte. Jag hittade lite snygga saker som inte var allt för dyra! Men det var i alla fall mysigt att träffa dessa kompisar för det blir inte så ofta.
Just det! Glömde nästan att berätta om teatern. Jag säger bara såhär: SE DEN! Asså den var sjukt rolig även för folk i min ålder!
Haha, vet ni vem som satt framför oss? Henrik Hjelt från parlamentet! :P Det var lite nice. Hade aldrig trott att jag skulle få se honom i verkligheten!

I dag har jag haft det jätteskönt! Jag vaknade vid halv tio och tittade sedan på film, efter det så cyklade jag på motionscykeln samtidigt som jag tittade på en annan film. (:P) Efter det tog jag ett långt, varmt oljebad med massor av oljor, bad salt, krämer m.m. i.
Jag måste säga att jag gillar bad-produkterna från Oliv och Olivia. Dom är hur bra som helst! Det finns allt från bodylotion till bad salt! Här är några av de produkter som jag använder:

.

Det ni ser på den här bilden är  badsalt, bad créme och en annan helt udda lavender olja!

j

Här är allesammans samlade xD


Tänkte passa på att visa hur jag såg ut igår. Klänningen och skärpet är nya och dom kommer ifrån H&M.

s

Nu ska jag gå och göra matte -.-

Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: lowi

Fisloppa använde du inte det du fick av mig? =P<3

2010-01-24 @ 16:09:42
URL: http://honnivetsomevampyr.blogg.se/
Postat av: jossan

höhö sånt skärp jag skulle köpa

2010-01-24 @ 17:27:19
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0