Träning :D

I dag är det måndag och det betyder träning med Annie! Fast i dag var det lite annorlunda för i dag var vår söta Jossan med :D Vi joggade, dansade (?), gjorde muskel övningar och massa annat roligt. Egentligen skulle jag gått ner ett kilo förra veckan men det blev att jag gick upp 0.04... Inte direkt vad jag hade hoppats på.. Men men^^
Hursomhelst så är Wii Fit väldigt roligt och jag rekomenderar det till alla andra som gillar att träna!
Tänkte att ni kunde få en liten dagens outfit bara för att jag är så snäll :D
Men vänj er inte ... :P Haha!
I morgon ska jag i alla fall spela flöjt... Har inte övat ett dugg på hela lovet så vi får la se hur det går med det.



:D
Tröja - Gina Tricot
Byxor- Gina Tricot
Diadem- Mammas ;)


Jag ser liiiite mobbad ut... jag vet...


Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; den har jag inte sett, ska kolla upp den! tack för tipset :)



snygg tshirt!

2010-01-12 @ 18:10:01
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0