Plugg och blogg dags!

I dag har jossan varit här! Hon "fick" sin julklapp. Asså hon fick en av dom och fick titta på den halvfärdiga mössan... Haha så hon gick hem med ett lila nagellack i väskan! Btw, mössan som jag stickat kommer ni säkert att få se på bild så småning om.

Nu ska jag plugga engelska och matte. I engelskan har vi sett på en film som heter She's the man och nu ska vi svara på massor av frågor om den... Att man aldrig kan få göra något roligt i skolan utan  att det blir några "konsekvenser". Fast det är ju trots allt det som är meningen med skolan.
Men i alla fall... Filmen handlar om (för er som inte har sett den... ) en tjej som heter Viola och hon låtsas vara sin bror på hans nya skola medans han är i London och spelar musik, bara för att hennes fotbollslag upplöstes och hon fick inte vara med i pojkarnas lag så hon ville helt enkelt slå dom! En mycket dålig ressumé av en mycket bra film, jag vet, men jag rekommenderar den för er som gillar romantiska komedier!

Ja, nu ska ni få en liten dagens outfit. (Andra gången i rad! OMG! xD )

 
:D

Byxor- Gina Tricot
Blus- Cubus

 :D

lite suddig bild, jag vet...

Nya örhängen (fick dom i julklapp)- Kappahl!

Enyoy ;)

Puss o Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0