Lite nytta får man ju göra...

I dag har jag faktiskt gjort lite nytta ;) Jag har städat och fixat en annan sak (som jag inte kan avslöja...) och snart så ska jag motionera! Om jag orkar.
Sedan ska jag börja med den nya headern. Dessutom måste jag fixa klart jossans header. Så det är mycket att göra, men jag har ju hur mycket tid som helst.
Kom på att jag måste åka in till götebrog någon dag snart. Ska fråga Annie. Det är ju Jossans födelsadag snart så finns ju lite saker som man måste fixa med... ;) Eftersom jossan läser min blogg så kan jag ju inte avslöja vad som ska hända.
Här har ni en liten bild jag suttit och pysslat med ett bra tag :) Jag tyckte att kläderna va så söta så jag var tvungen att visa dom! :D



:D


Puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: jossan

gaaaah!

jag som trodde att du skulle råka skriva vad jag skulle få -.- :d<3

hahaha,

men du, linn kunde inte sova över,så kan vi sova över lödag till söndag i stället?



gud va söta kläder!

2010-01-11 @ 20:07:28
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/
Postat av: jossan

gaaah!

jag som trodde du skulle råka säga vad ni skulle ge mig hahha :D

men Linn kunde inte sova över i helgen, så kan vi sova lördag-söndag istället? :D<3

Naaww vad söta kläder!

2010-01-11 @ 20:08:40
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0