Inga bilder idag inte ;)

Näpp, i dag blir det inga bilder. Har inga på denna datorn... "/ Aja, jag kunde inte blogga igår för jag sov hos Annie ;P Det var så jäkla nära att vi kom försent i dag ;O
Egentligen var det meningen att jag skulle åka ner till Friskis och Svettis med några vänner men dom mådde inte så bra och jag kände inte för att åka ner själv.

Har matte prov i morgon. Procent. Blä. Jag är inte bra på det >.< Men jag ska göra mitt bästa så får vi se vad som händer sen. Just nu håller jag på att laga mat.
Kasler med Annanas och någon sås :P Gottegott!
Måste gå och titta till riset.
Ciaciao!

Kommentarer
Postat av: sambolivet

Nystartad blogg - kika in och ge mig tips! :)

2010-01-27 @ 16:33:03
URL: http://sambolivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0