Ensam "/<3

I dag har jag absolut ingen att vara med. Eller tja, jag skulle nog kunna hitta någon rolig person men jag orkar inte. Så jag får skylla mig själv.
Sov ganska länge i dag! :D Jag kände att jag behövde det. (trots att jag sovit onormalt mycket de senaste dagarna...)
Kom just hem från farmor. Låg där i en och en halv timme och läste i min bok Människohamn eller vad den heter. Den är iaf skitbra. Det är han som skrev Låt den rätte komma in  som har skrivit den. John Ajvide Lund/lindqvist typ...
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske måla lite... Fast jag funderar faktiskt på att baka något, men jag vet inte riktigt vad... Tips?

Puss o Kram

Siri

Kommentarer
Postat av: Simone

sV: Tack :D Jo, han är en jack russel :)

2010-01-05 @ 22:07:00
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0