Det är dags för fredags mys! :P

Nej det kommer inte bli så mycket fredagsmys i dag inte. Ska ju på teater. Fast jag antar att det också kan anses som mysigt? Eller? Tänkte lägga upp en bild på min outfit för kvällen innan vi åker (om jag hinner) annars lägger jag upp den imorgon ;) Skoldagen har faktískt varit ganska bra! Vi tittade ¨på film i Linnéas mibil. All the boys love Mandy Lane. Någon som har sett den? Jag tyckte att den var ganska bra för att vara "skräckis".
Jag läste just ut min bok ;D Den var hur jäkla bra som helst! Den var väldigt betydelsefull eller hur man nu ska uttrycka det. Den handlar om en tjej som blir våldtagen och sedan bestämmer sig för att sälja sex vilket slutar med att hon hamnar hos helt fel kille. Den får en att inse att man måste vara försiktigt med vad man gör och se till att varken man själv eller ens kompisar hamnar i samma situation! Så här ser den ut:

:d

Någon annan som läst den?
Nu ska jag hitta på något skojsigt tills maten är färdig ^^

Puss o Kram !


Kommentarer
Postat av: 24 år och snart pappa

Det där är en mkt bra bok.

Jag har en liten frågerunda angående namnförslag till bebis. tyck till du med! :)

2010-01-22 @ 17:29:19
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: Nina

Boken är bra, men ingen favorit. Jag gillar att läsa självbiografier och tragiska sådana och har läst mängder. Jag gillar att språker är enkelt men det blir lite för tarvligt och uttjatande emellanåt.



Skulle bli jätteglad om du ville vara med och tävla på min blogg! :) Behöver lite nya bloggar att läsa och din verkar helt FAB

2010-01-24 @ 20:10:03
URL: http://ninaek.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har läst den, skit bra!:)

2010-01-28 @ 18:04:22
URL: http://patriciakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0