Basket turnering och lååång promenad.

I dag var det basketturnering i skolan, men som den anti-sport människa jag är så var jag inte med. ( vilket var tur för vårat tjej lag för annars skulle dom aldrig gått till semefinal:D ) Detta betyder inte att jag inte gillar sport, men jag är bollrädd.

Jag ska slå Siri
Så här ser bollarnas rätta-jag ut! Dom biiiits!

För oss andra icke-spelande människor var det en sjukt lång promenad som gällde. Oj, rättelse, sjukt lång promenad i en kyla som låg på minus 15! Burr säger jag bara. Burr och blä. Men det var lite trevligt ändå! Önskar bara att jag hade tagit lite kort ;)

Sedan jag kom hem har jag suttit vid datorn och fixat med photoshop. Till helgen ska det bli en ny header! Det är från och med nu bestämt!
Jag har ett litet hum om hur den ska se ut... hehe....
Nu ska jag fortsätta att fixa med photoshop om inte min dator crachar. (vilket skulle vara ganska troligt beroende på att den är över full :P )

Här har ni dagens outfit;

 :D

ursäkta handstilen (A)

Skjorta- Rut mfl.
Byxor- No idea >.<
Linne- New Body

Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0