Tillbaka från spinningen

Nu är jag hemma igen ;) Spinningen var skitkul och verkligen uppiggande. Funderar på om jag ska gå på temapass-spinningen på lördag efter gbg. Men jag vet inte om jag orkar. Man vill ju liksom "mysa" lite på en lördagskväll. (eller vara med kompisar), så vi får se hur jag gör.

Läste Fattyboms blogg alldeles nyss. Gillar hennes blogg starkt eftersom hon har en så ball stil! Hursomhelst så läste jag ett inlägg om att hon ofta för höra att hon är lebb eller transvestit. Jag tycker att det är skamligt! Asså bara för att hon har kort hår och en speciell stil betyder inte det att hon är lebb! Vad man är ska ju inte spela någon roll. Punkt slut.

Hoppas att ni får en bra måndagskväll ^^ Jag ska nog ta mig något att äta. Det känns som om jag förbrännt varenda kalori i min kropp (NOT). Jag bloggar mer i morgon! Om jag inte tittar in här igen bara för att jag inte har något liv.

Puss o Kram!


Kommentarer
Postat av: simone

Godmorgon siri, hoppas du sovit riktigt gott - vad gör du för något kul idag?

2010-02-23 @ 10:12:58
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0