Spinning, here I come ;)

Nu ska jag snart iväg och spinna. Och med snart menar jag typ tio minuter så det får bli en snabb-bloggning om jag ska hinna byta om. Hursomhelst så har jag haft en trevlig dag med Annie och Jossan. Måndagar är kind of "vår dag" eller vad man ska säga. Jag ska träffa dom på spinningen sedan så det ska också bli lite roligt.

Hittade en blogg med en tjej som hade sett den nya filmen shutter island. Funderar på om jag vill se den eller inte. Ena stunden vill jag andra stunden vill jag inte. Jag hatar ju skräckfilmer men den verkar ju bra. Dessutom är Ju Leonardo DiCaprio med ;) Yummie ;)
Tänker ni se den?

Nu ska jag hursomhelst gå och byta om... PUSS O KRAM :D

a

En oredigerad, suddig bild  (sry :P ) Tänkte bara att den var kul med en liten bild överhuvudtaget ;D

Ciao

Kommentarer
Postat av: ewelna

ajdå, mindre bra,

har ni oxå skitmycket snö? ;D

2010-02-22 @ 18:21:06
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0