Söndag 28 februari

Söndag igen. Blä. Men den här söndagen är faktiskt speciell då det är ANNIES FÖDELSEDAG. Hon fyller 14 år i dag. (L)
Så grattis till henne!

Har tyvärr inte hunnit blogga så mycket under helgen då jag har haft fullt upp. (Ok, jag kanske var lite lat också) Jag var ju trots allt ledig i torsdags och fredags för att dom skulle skotta taket på skolan. Så jag hade kunnat blogga men det blev inte så.
Torsdagen spenderades med Annie och Jossan. Vi var hemma hos Annie och lekte/blev ihjäl bitna av Charlie (L) den lille busen. På fredag var jag på ungdomsmottagningen. Jippie. Fick veta massor med saker som man redan visste.

I lördags var jag i gbg med Anton och Jossan. Vi hade det riktigt mysigt tillsammans tyckte jag ;D Det måste göras om snart! Efter det så sov jossan över hos mig. Vi spelade in massa knäppa filmer och satt vid datorn m.m. Filmerna kommer aldrig att visas för er eftgersom jag beter mig som en knäppgök xD

Jag har målat/illustrerat ganska mycket de senaste dagarna. Alltså lite sån här "Wild" stil. Inte verklighets trogen. Mer på impuls och känsla. Det blir ju inte så fint men det är otroligt roligt ;D

Här är en knasig grej jag målat. Det är tillåtet att mobba den xP

a


Kommentarer
Postat av: jossan

det har vart skit kul :D

gillar bilden! :)

2010-02-28 @ 19:45:23
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gryymt snyggt ju! :)

2010-02-28 @ 22:45:56
Postat av: Linn<3

siri vi får göra ngt snart

och då kan du lära mig måla såå :g

SLoKORV (LL)

2010-03-01 @ 12:38:06
URL: http://linnalbrecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0