Lovley...

(C)

Tänkte börja med "dagens låt". ;) Dagens låt heter i alla fall Brick by Boring Brick och den sjungs av Paramore. Jag vet inte riktigt varför jag fastnade för den :P Den är bara bra på något konstigt vis ^^
Här kommer den.



Hoppas att ni gillar den ^^
Förövrigt är jag på landet nu. Lite lagom rologt... Men men^^ Det enda jag kan se för tillfället här är snö, snö och lite mera snö. BLÄ. P.g.a. all snö blev min morgonpromenad med Alfons rena rama workouten. Haha, fast det kan jag behöva. :P
Aja, nu ska jag mixtra lite med photoshop för jag har inte så mycket annat för mig. :)

Puss o Kram! (L)

Kommentarer
Postat av: Neha

Tycker landet är härligt:D

2010-02-19 @ 18:28:10
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: linnea

omg du har så himla bra låt smak, älskar paramore :D<3 ;)

2010-02-23 @ 16:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0