I'm back ;)

Borta bra men hemma bäst.

Nu är jag hemma igen. JIPPIE :D Vi kom hem trots allt. Efter mycket skottande. Så jag kan gå till skolan i morgon :D (Usch, jag verkar onormalt glad för att gå till skolan..) Men men^^
När vi kom hem var vi tvungna att skotta lite till. HELA F*CKING UPPFARTEN. Morr. JAG VILL INTE HA MER SNÖ NU TACK!
Men det finns inte så mycket att göra åt saken. (Förrutom att gå ut och hälla varmvatten på den stup i kvarten. Hehe.)
När jag kom in efter en timmes skottande så ringde jag min Annie ♥. Behövde ju lite lägesrapport (a) Nej, men det var riktigt trevligt att prata med henne igen ;D

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Internet shoppa? Någon som vet någon bra sida? TIPSA!

a

Jag hade verkligen ingenting att fotografera så en av mammas tyg blommor fick bli offer för min kamera^^

Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0