Drar in till stan ;D

Ska dra in till stan nu ;) Träffa Linnea <3 Ska bli lite najs (; Vaknade halv nio i dag. Uschlit, men ändå bättre än åtta... Funderar på att dra till biblioteket när jag kommit hem. Mobba mig inte. Jag gillar att läsa. Man måste ju ha åtminstone en bok om man ska överleva en långhelg på landet utan några kompisar. Fast i morgon kommer ju ALFONS ;D Så då får jag lite att göra... Fast han är inte än så krävande hund. (thank god. Man har ju lov liksom...) Han är alldeles lagom ^^(L)
Blir så förbannat trött på allt detta snöande. Jag vill ju ha VÅR. NU! Men men, vi får väll köra min vinterjackan ett tag till. Haha, såg att några av mina kompisar gått med i Facebook gruppen Den 20 (?) mars går vi alla ut och häller varmvatten på snön. Lite skoj ;)
Nä, nu ska jag gå. Ni får ha det så bra ;D  <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0