...tystnad...

Jag har tråkigt. JÄTTETRÅKIGT. Så tråkigt att jag nästan skulle kunna ställa mig och hoppa upp och ner på ett ben bara för att få någonting att göra. (Normalt?)
Har som sagt inte gjort någonting sedan jag kom hem från skolan. Tittat på Top Model, druckit alldeles för mycket O'boy och legat och degat i soffan.
Jo! Jag har faktiskt kollat min IUP också. (individuell utvecklings plan). JAG HAR VG I IDROTT NU :D. Haha!
Hade ju G förrut, men jag höjde mig! (Vi får inga betyg, bara så ni vet. Vi får omdömmen. Förvänrade, väl förväntade eller mycket väl förväntade kunskaper)
Skoldagen har i alla fall varit riktigt najs. Elevensval (igen). Vi satt ute i solen och läste den sista timmen. Min bok är faktiskt riktigt bra.
Huvudpersonen har just hoppat i säng med Döden så vi får se hur det slutar...
Kommer mer uppdatering senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0