Snörvel, host



Host, host... Usch va förkyld jag är! Tappade rösten helt i bamba i dag. (roligt enligt Josefine, inte så roligt enligt mig (x...) Dessutom har jag suttit och hostat och snörvlat hela dagen. Fy tusan!
Fast själva skoldagen var rätt roligt! Vi har elevensval vecka den här veckan och de tre första dagarna ska jag och jossan ha svenska (dvs sitta och läsa hela dagen) så det är skönt!
Har förövrigt haft en underbar dag med Jossan. Vi bakade kladdkaka, pratade med Annie i telefon (Hon har varit bortrest och jag har saknat henne massor! ) ,
Vid fem tiden gick vi på en härlig, solig promenad till Stamsjön. Så underbart med härligt vår väder! :D
Nej, nu ska jag sitta här och försöka med alla knep som finns för att bli av med min förkyldning!

Kommentarer
Postat av: jossan

åh fin heAder! :D:D:D:D

dagen va sammanfattat bäst!:D

iloveyou (L)

hahah men ja va ju tvungen att hämnas sen ja va jätte hes, fast ja fick inte riktigt min hämd för din röst kom tillbaka -.-

2010-04-12 @ 21:23:20
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/
Postat av: kusinvitamin=)

Lika kreativ som sin mor=) superfin header, med otroligt snygga bilder;)



//Amanda

2010-04-13 @ 19:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0