Melonaaaas

Kan ni förstå hur uttråkad jag är? Har absolut ingenting att göra. Förutom att sitta och rita små illustrationer som jag inte blir nöjd med. Familjen ser på PANG PANG film. Usch för pang pang. I'm a romantisk komedi tjej. Men men...
Just nu sitter jag och dricker cider. Melon och äppel cider. Utan kolsyra. Den var helt Ok med kolsyra, men nu smakar den bara socker.
Vad gör ni då? =)
Funderar på om jag inte ska packa lite inför i morgon, men jag har så lite att packa så det känns nästan lönlöst.
Så nu tänker jag forsätta att ha tråkigt! ;) Hoppas att ni har det trevligt i alla fall! :D (L)


Inte så... fin... ganska... ful...

^^

Kommentarer
Postat av: Natasha

SV; Hade myskväll med pojkvännen :)

Tack så mkt!



Hur mår du idag då? kram♥

2010-04-17 @ 12:02:38
URL: http://ndiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0