Hemma Från Stallet :)

Är hemma från stallet nu. Ok. Jag kom hem för snart två timmar sedan. Men vem bryr sig?^^ Konsitg lektion i dag. Ebba trilla av och fick ont i ryggen. (MAN SKA HA SÄKERHETSVÄST PÅ SIG EBBA!) Men vi får hoppas att det går över snabbt.
Är lite deprimerad. Har inga avsnitt av Vampire Diaries kvar att kolla på. Har tittat på sexton nu. Någon som vet när sjutton kommer ut? :)
Ville tipsa om en blogg också! Många av er har säkert redan varit inne på den, men jag tycker att den är så bra så jag vill "Lyfta upp" den lite här i min blogg.
Www.anagina.blogg.se
Skrattar typ åt varenda videoinlägg. Min typ av humor.... Nu ska jag nog måla lite. Fick lite kli i fingrarna när vi var inne i bildsalen och tittade på alla som målade! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0