F*n

Asså det är så himla typiskt! Jag är framme på landet nu och har tagit lite foton som jag tänkte lägga upp här, men då tar batterit slut. Eftersom min stenåldersdator inte har ett uttag till kortläsaren så måste jag ha USB-sladd, vilket betyder att batteriet BEHÖVS.
Jag laddade den hela natten för att det här inte skulle hända. Morr. Men det finns inte så mycket att göra åt det.

Ja, jag är som sagt, nu är jag i Hamburgsund och myser framför brasan. (okej, jag myser inte framför brasan, men det låter så mysigt om man säger så).
Tror att jag tar fram skissblocket senare. Kunde ju visat resultaten sen OM MIN KAMERA INTE HADE DÖTT!
Anyway... Ni får ha en bra lördags eftermiddag, jag återkommer senare i dag ;)

Kommentarer
Postat av: Neha

Åh vad irriterande

2010-04-17 @ 13:42:45
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Neha

Just det det finns ju externa kortläsare också

2010-04-17 @ 13:43:07
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0