Ännu än shopping dag...

Haha, blev ännu mera shopping i dag ! Köpte lite fina grejor... Det var egentligen inte meningen att jag skulle shoppa, men det blev så i alla fall! Köpte ett par solglasögon. Det var jag definitivt i behov av.
Innan vi stack till köpcentret så var jag, mamma och Alma nere vid polen och solade. MAN FICK BIKINI LINES PÅ TIO MINUTER !! Men tro inte att jag är jättebrun. För det är jag inte... Än...
I morgon ska vi åka till Kennedy Space center. :) Lite najs.
Just det! Glömde berätta, i måndags så var det värsta mysko spanska bruden som kom fram till mig och sa; YOu're Pretty....
Haha, lite gulligt^^
Nu ska jag måla naglarna. RÖDA (L)

jag set ju helt jävla vit ut på bilden
-.-

Kommentarer
Postat av: simone

Så vacker du är :D

2010-04-01 @ 16:53:11
URL: http://fattybom.se
Postat av: Vicki

Sirisöt, sluta upp med att vara så fin. Tänk på oss dödliga ok?

;)

2010-04-01 @ 18:13:15
Postat av: jossan

sv; aahvisst :D

ÅH VA FUCKING FIN DU E !

de ser ut som om du har det jättebra,

kan du inte lägga upp en bild på saker du köpt ?:D(L)

2010-04-01 @ 20:33:07
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/
Postat av: Anton :D:D:D

inte konstigt att någon kommer fram och säger så när man e söt ;) <3



Saknar dig <333333

2010-04-02 @ 14:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0