Sjuk :(

Usch!
Då vart man sjuk igen! Inte alls bra. Har ont i huvudet och är hänging. Jag vet, man ska inte sitta vid datorn då, men jag ville uppdatera. Aja, får fösöka underhålla mig här hemma. Håller på att lära mig spela piano. Det går ganska bra faktiskt. Haha! Nej, sedan får jag väl ta tag i all denna sortering som jag ska göra. (gamla prylar och kläder) om jag orkar.
Kanske att jag hinner fixa lite med bloggen lite senare. Alltså börja på en ny header, eller fixa lite med stilmallen m.m.
Min pappa åker till Kina i dag! :D Jippie! Jag har bett honom köpa lite "märkes" grejer som ni kan få se när han kommer hem.
Vet ni någon bra låt som man kan spela på piano? Har lite hjärnsläpp just nu. Btw, tack till älskade Linn som hjälpte mig med lite grunder till att spela piano!
Ni som går i min klass får berätta hur det var på vattenpalatset :)
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0