Seg dag -.-

Ja som sagt, seg dag. Men bara för att den är seg så betyder ju inte det att den inte är rolig (A) iaf, jag har chattat med Linnea <3 typ hela dagen och försökt få Lollo att komma hit och äta cupcakes (det är svårare än vad ni tror) men hon kanske kommer om en stund (jippie) Så länge får jag fortsätta med min sortering som jag faktiskt kommit en bra bit med! *stolt* Så nu kan jag snart byta rum!
I morgon åker jag till min Sommarstuga med Lollo så uppdateringen kommer (kanske) lite senare på kvällen. Hursomhelst, nu ska jag fortsätta att göra istortsätt ingenting;)
...

Kommentarer
Postat av: linnea :)

haha gjort typ samma sak som dej, förutom att ja inte vänta på lollo, men ja vänta på en kompis i alla fall xD

men visst hade ja den bästa runtvisningen? ;)

2009-10-30 @ 20:51:05
URL: http://lillylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0