Rosa bandet galan?



                                rosa bandet

Äntligen fredag igen ;D Inte för att fredagar är så speciella på lov men ändå! Det är något som är speciellt med fredagar. Dom är så...mysgia! I alla fall...
Nu sitter jag på landet, Lollo sover, elden sprakar i kaminen och solen lyser (jippie) Det känns som att det här kommer att bli en bra dag. Vad jag och Lollo ska göra, har jag ingen aning om, men vi kommer säkert på något. I går var det i alla fall en kul dag:) Vi var en snabbis på IKEA och köpta glass och dessutom tittade jag på en hylla som jag eventuellt ska få till mitt nya rum.
Sedan så hade mamma och Alma kittel krig i framsätet (?) Haha, jag och Lollo satt och skratta åt dom. 

Var det någon som såg på rosa bandet galan? Jag såg en liten stund;) Är det någon som vet EXAKT hur mycket pengar dom fick in? Nådde dom målet? Eftersom man inte fick se det så undrar man ju.
Men mycket beröm till alla som ringde in och kramade (?) Hasse... (Det tänker jag testa någon gång, Du får en kram av mig för 200 kr (: Haha!) Hoppas att forskningen kommer någon vart.
Vad tycker ni om rosa bandet galan?

...
Bilden tillhör inte mig, tagen från google ... (:


Kommentarer
Postat av: linnea ;)

haha oj.... ja visste inte att den har vart xD

2009-10-30 @ 20:54:38
URL: http://lillylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0