Jofma? (:

Ännu en dag hemma som sjukling. Usch. Men, men efter som vi bara har hälsodagar så missar jag ju inte så mycket skolarbete. Försökte fixa med profil bilden igår, men den krånglar! Som ni ser så är den alldeles för liten, men om jag mixtrar lite med kodmallen så kanske den bli bättre.
Nu sitter jag och ser på Svenska Hollywood fruar. Dom är faktiskt riktigt roliga!
Funderar på att baka Cupcakes sedan. Vilket jag egentligen skulle gjort i går, men jag orkade inte det då. Så förhoppningsvis så blir det lite choklad cupcakes i dag! :)
Har ni märkt att det kommit in några nya på "mest aktiva" listan på blogg.se starsida? Jofma tillexempel. Den kanske har funnits länge, vad vet jag? Men det känns som om bloggen kom från ingenstans och hamnade överst på listan. Har dock inte läst så mycket av den, den kanske är jättebra? :D♥
Nej, nu får jag hitta på något annat att göra.
...

Kommentarer
Postat av: linnea :)

stackars lilla sjukling :(

2009-10-21 @ 17:44:55
URL: http://lillylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0