Höstlov

ÄNTLIGEN höstlov! Har väntat hur länge som helst på den här veckan och nu är den här! Det var så himla skönt att inte behöva stiga upp i dag (måndag), istället kunde jag ligga kvar i sängen hur länge som helst. Lovley.
Aja, har varit lite dålig på att uppdatera men, men ^^
Hela helgen har jag tillbringat med Jossan. Vi har mysit och harft hur kul som helst. Dessutom har vi upptäckt att det inte är så lätt att poppa poppcorn. (hehe)
I lördags kom också pappa hem från Kina! Jippie! (Bild på sakerna jag fick kommer snart).
I dag så var jag med Linn. Vi bakade cupcakes. Dom blev lite miffade. Glasyren blev bra, men sedan när vi skulle ringla den smälta chokladen över dom så hade den stelnat (typiskt!) så vi strödde små "chokladbitar" över dom. Aja, helt miffade blev dom inte. Kanske kommer en bild på dom. Kanske.
Vad har ni gjort i helgen? 
...

Kommentarer
Postat av: linnea :)

hahaha ja har aldrig bakat cupcakes i hela mitt liv typ så ja ska absolut inte säga nått :P



i helgen har ja vart me kompisar xD



ha de gött pussar å kramar!! ;)

2009-10-30 @ 20:45:32
URL: http://lillylund.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ja har aldrig bakat cupcakes i hela mitt liv typ så ja ska absolut inte säga nått :P



i helgen har ja vart me kompisar xD



ha de gött pussar å kramar!! ;)

2009-10-30 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0