Gbg :)

Hej folket ;)<3

I dag har jag varit i Göteborg med min älskade kusin Sigrid och hennes kompis Celine *stavning* Hon kommer från frankrike så hon pratar bara franska och engelska så i dag har jag slipat på mina kunskaper i engelska ;) Jag har tyvärr inte köpt något (om inte ramlösan räknas -.-) men fikade gjorde vi. På ett ställe som hette Brogyllen. Jag åt ett fantastiskt wienerbröd som kära Celine så snällt bjöd mig på och sedan satt vi där och pratade om allt möjligt :)
Sedan fick dom följa med hem och äta middag :) Jag, Alma, Sigrid och Celine diskuterade SAW filmerna. Tro mig, om man hör mig översätta Almas förklaring om varför hon tyckte att MÖRDAREN hade skäl till att döda/tortera/misshandla folk, så skulle ni skrattat ihjäl er. Alma tycker att min engelska låter som en country song med banjo o bakgrunden. Det tycker inte jag :P
Haha, ja det har i alla fall varit en sjukt härlig dag. Enligt mig. Vad har ni gjort i dag?
...

Kommentarer
Postat av: Ezward <3

Jag har varit med Joss idag och fotat :)<3

Du kan ju läsa i min blogg vad jag har gjort ;P

Haha banjo i bakrunden? x)<3

Fixat en liten "design" till min blogg. Titta gärna.

Och du förresten du kan väl ringa mig imorgon(Onsdag) för jag behöver veta, hur vi ska göra på torsdag när vi åker till din stuga :)<3

Om du hinner se detta alltså xD<3 haha

Puss och kram <3

2009-10-27 @ 23:20:10
URL: http://lowica.blogg.se/
Postat av: linnea :)

du får läsa min blogg så får de se va ja gjort ;)

undrar hur fick till banjo i bakgrunden xD

men de låter som ni hade de riktigt mysig :)



å de sista, RAMLÖSA <3!!! ;)

2009-10-28 @ 10:23:43
URL: http://lillylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0