Dålig uppdatering <3

Jag har inte uppdaterat på hela helgen för att jag har haft så mycket pågång dessa två dagar, men nu kommer en uppdatering ;)
Bara för att jag glömde skriva att Anton var med i Fredags så skriver jag det här :P (han blev mycket upprörd ;)<33 ) L-skar dig min kära lilla Anton <3 ;D
Haha, han är för go ;)
Aja, tänkte berätta lite om helgen.
Lördag: Var jag med Jossan, Tobbe och Viktor! Vi spelade in hel galna filmer:P Haha! Sedan sov jag över hos jossan. Jag visade henne Happy Tree friends av ngn anledning (HATA HAPPY TREE FRIENDS) så vi såg på det ett tag sammtidigt som vi chattade med Linnea på msn :) Sedan var jag så himla social. Jag somnade. -.- Typiskt mig!
Söndag: Var med jossan på morgonen/ förmiddagen och sedan gick jag på promenad med Lollo för att det var så himla fint väder. När promenaden var slut så kunde vi inte slita oss från varandra så hon fick sova över hos mig.
Ja, det var helgen ;)

Jag har en braaa nyhet! Jag ska snart byta rum till Almas gamla! Vi ska bara måla om och spackla lite. Men sedan ska jag bo där :) Men det betyder att jag måste gå igenom alla mina gamla prylar och kläder. Det är inte roligt. Men, men sådant får man väll stå ut med om man vill ha ett snyggt rum antar jag!

Idag har jag inte mått sådär jättebra :( Har haft liiite ont i huvudet och jag har dessutom känt mig lite hängig. Får hoppas att det gå över tills i morgon för vi ska dra till vattenpalatset med klassen då!
Btw, tyckte ni att det var rätt att Foki vann Årets Blogg? Det tyckte jag ;D Hon är så himla skön den tjejen :) Nej, nu ska jag fundera ut vad jag ska be pappa köpa till mig i Kina. Han sticker i morgon. Har ni något föslag?
...


Kommentarer
Postat av: jossan

kanske märkes kläder ? :)<33

2009-10-19 @ 19:34:23
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/
Postat av: lilly ;P

yay mitt namn e med xP men stackars dej me ont i huvet å så :( ja va åxå hänging å ont i huvet idag:( inte så himlans trevligt :/



å ja håller me jossan me märkes kläder :):)

(de kändes som ja skrev lite mkt nu :P)

2009-10-19 @ 19:43:03
URL: http://lillylund.blogg.se/
Postat av: Anton

Jag vet jag e go :D <3

Älskar dig med ;)

2009-10-19 @ 20:00:34
Postat av: Ezward <3

Jag gör om i mitt rum bara så jag måste också sortera -.-'

Så himla jobbigt, men så är det ju x)<3

Haha nej vi kunde inte slita oss ifrån varandra ;D<3

Längtar så grymt mycket till på torsdag! :D:D<3

Puss på dig :D<3

2009-10-26 @ 17:41:59
URL: http://lowica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0