Bilden :)

Här kommer bilden på sakerna jag fick från kina. Kanske helt ointressant, vad vet jag? Men jag lägger upp dom i alla fall. 
Kina 09, vad jag fick.

Lite suddig, för jag tog utan blixt.
Rosa Paul Frank t-shirt (fick en i stone washed blue oxkså)
Lila (a) Prada plånbok
Vita Converse
Vit/rosa Ralph Lauren skjorta. (fick en lika dan i blå/vitt också)

Ja, det var det :)

Ska dra in till stan senare i dag för att träffa min kusin Sigrid och hennes kompis. Det ska bli lite spännande för kompisen är från frankrike så jag får prata engelska hela dagen. (eftersom min franska inte är så bra ännu...)
Det tråkiga är att jag är så sjukt trött för klockan sju så började dom slänga ner våra tegelpannor från taket (vi håller på att lägger om) och det låter som inihelvete :( Men, men jag får väll kompletera med att gå och lägga mig tidigt.
Btw, vi har nu målat om i mitt nyta rum ;D Det blev jättefint enligt mig borsett från en fläck eller två på fond väggen efter spacklingen som skedde innan. Men dom syns knappt ;P
Vad ska ni göra i dag då?

...

Kommentarer
Postat av: jossan

fina saker ! :D<3

2009-10-27 @ 12:25:15
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/
Postat av: Ezward <3

Fina saker :)<3

Men hallå du är ju inte 19 år eller?! ;O<3 Haha ;p<3

2009-10-27 @ 23:21:52
URL: http://lowica.blogg.se/
Postat av: linnea :)

jätte fina saker! :D <33

2009-10-30 @ 20:49:00
URL: http://lillylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0