Älskade fredag <3

Ja då var det fredag igen! Jippie! Och just den här fredagen har varit sjukt rolig. Jag lämnade in mitt SO arbete i dag (jag har slitit som ett djur för att få klart den dumma uppsatsen om Vietnam!) :) Och imorse kom jag på att vi hade franskaglosförhör i dag så det fick jag sitta och plugga på so:n... men men^^ I dag hade vi typ 55 minuters håltimme, det har vi typ varje fredag, men det är inte kul längre man bara sitter där och gör ingenting...
Men efter skolan hände de grejer ;) Jag, Jossan, Annie, Thorsson, Sjöberg, Joel, Viktor och Tobbe åkte in till Allum för att shoppa :) hehe... Medans Annie och Jossan var och provade kläder så tvingade jag Viktor att säga vad han tyckte om typ varenda plagg jag såg... Hehe... Sedan var vi inne på Bik Bok och satte på killarna lite paljettkläder m.m xD Dom såg så roliga ut så det inte var sant! Haha!

Btw, tyckte ni det var rätt att Camilla åkte ut ur IDOL?
Nu ska jag se på Heros och sedan soooova :)
Natti Natti
...

Kommentarer
Postat av: Anton <3

jag då? :'(

2009-10-19 @ 08:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0