3700 sek. mot mobbing

Jag läste i tidningen i dag att det var en tio-årig tjej som samlat ihop 3700 kronor som hon ska använda mot mobbing. Detta hade hon gjort alldeles själv, genom att sälja scrap-booking kort från sin hemsida! Så himla starkt gjort! :) Massa klapp på huvudet till denna flicka!

Tänkte berätta lite om min dag... Den har inte varit så där jättebra. Vill helst inte lägga ut vad somo hänt pöå internet, men jag kan säga så här; Det föll många tårar i dag :(
Nu måste jag tyvär göra SO arbetet. Tråkigt. Men det måste göras så det är lika bra att jag sätter i gång nu!
Kanske kommer det en lite bättre uppdatering sedan!
Hur har eran dag varit? :D ♥

...

Kommentarer
Postat av: linnea

hahahaha stackars dej å ditt SO arbete :P

2009-10-15 @ 19:55:08
URL: http://lilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0