Usch och fy!

BLÄ. Den här tisdagen har inte varit så bra. Eller ja, i skolan var det rätt roligt. Annie var tyväär sjuk, men jag var med Jossan ganska mycket i dag. Vi flummade som vanligt ;) Men efter skolan så blev det genast jättetrist. Vi slutar typ halv 3 och klockan kvart i har jag blockflöjt, så jag gick till kultur skolan och satte mig där för att vänta på min lärare. Klockan blev fem i. Ingen lärare. Klockan blev 3. Ingen lärare. Klockan blev fem över 3 (då skulle mamma kommit och hämtat mig). Ingen lärare och ingen mamma. Till sist blev klockan halv och då kom mamma. Jag var ju såklart väldigt surmulen när mamma väl kom. Jag hade ju suttit där och väntat i nästan en hel timme. Morr... Aja, resten av eftermiddagen har jag tillbringat framför tv:n och datorn. Inte så bra, men det skiter jag i.
Tycker nästan att jag förtjänar att vara lite lat... Haha, okej kanske inte. Men men, nu blev det så i alla fall. Nu ska jag gå ner och måla nya hyllor till mitt rum som snart är färdigt! Jippie!
Btw, jag har faktiskt också färgat håret...:P Mörkbrunt. :) Tänkte visa ett kort, men jag blir inte bra på foton så det får bli någon annan gång.
...

Kommentarer
Postat av: linnea :)

stackare...orka vänta i 1timma :/ men kul me ditt nya rum :D! å du blir inte alls dålig på bilder

2009-11-10 @ 18:43:19
URL: http://lillylund.blogg.se/
Postat av: jossan

LÖGNAREEE !

du blit super fin på ALLA bilder ! (L)

älskar dej <3

2009-11-10 @ 20:37:25
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/
Postat av: Ezward <3

Kan du fråga Alma var hon i göteborg hon köpte det löshåret hon fixade med på din stuga? (aa) <3

2009-11-11 @ 15:01:33
URL: http://lowica.blogg.se/
Postat av: Ezward <3

Hahahaha oj oj oj

Blev lite fel

Kan du fråga Alma vart någonstans i göteborg hon köpte det löshåret hon fixade med på din stuga. Så ska det stå x)<3

2009-11-11 @ 15:02:56
URL: http://lowica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0