Sprut-onsdag.

Nu har jag gjort det. Jag har tagit sprutan. Det gjorde faktiskt inte så ont som alla sa. Alltså att ta själva sprutan, men nu, så här på kvällen börjar min arm domna av. Vi får väll se om jag kan rida i morgon.
Hursomhelst har dagen förövrigt varit underbar. Anton, Tobbe och Jossan var här och såg på film :) Amercian Pie- Beta House. Sjukt rolig!
Jossan sitter nu här bredvid mig och läser (?) i engelska boken...  Vi har haft as kul och kommer fortsätta med det ända tills vi ska sova. Håller på med en header till henne så vi har fotat lite grand (både på henne och på mig) så i morgon så kanske ni får se några bilder! Haha, lite roliga bilder... Jag ska förresten också göra om min header. Har lite idéer i huvudet så vi får se vad det kan bli.
Lite nervös inför hur jag ska må i morgon.:S Tänk om jag blir jättesjuk och jossan får gå till skolan själv från mig!? Usch, stackars henne! Ni får hålla tummarna för mig! Okej?

Nu ska vi "fortsätta att gör engelska läxan"... Vi får se hur det går med det xD
Vad har ni gjort i dag?
...

Kommentarer
Postat av: Hannah

jodå har sjukt ont i min höft, annars är de bra :)

kram

2009-11-19 @ 07:48:27
URL: http://myysiigast.blogg.se/
Postat av: linnea

har haft de bra, lite trött bara :( detta tråkiga regn väder :/

2009-11-19 @ 17:44:27
URL: http://lillylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0