Sjuklingen Siri

Ja nu har jag varit sjuk igen. Det är däför jag inte hasr bloggat. Dumma huvudvärk. Men den här gången tror jag att det berodde på sp srutan, men den är fortfarande lika jobbigt. Har alltså inte gjort så mycket. Tittat på tv. Ätit. Tittat lite mer på tv. Haha.
Vilket liv jag har...
MEN VET NI VAD!? Haha, i dag blev jag så j*ävla glad. Dom har sänkt åldersgränsen på New Moon till elva år! Så jag och Lollo ska gå på söndag. Jippie!
Kära lilla Mami fyller år i morgon! Har köpt lite färg till henne så jag hoppas hon blir glad. Hon var jättegullig i dag och köpte Bakelser till mig och alma (och henne :P ) Morotskaka är fan en av de godaste kakorna jag vet!
Nu ska jag leka lite i photoshop innan det är dags för Idol :D
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0