Sen uppdatering ;(

Sorry för den sena uppdateringen, men jag har inte hunnit förrens nu! Jag var ju i stan med Annie i fredags och köpte mig ett par svarta jeansleggins, farsdag present m.m.^^ Haha, jag har typ sliti ner hälarna på mina uggs så dom var SKIT HALA! Haha, jag kunde knappt gå utomhus. Men men... Sedan sov jag över hos Annie. Vi tittade på idol och sedan somnade vi typ tjugo över elva (!?) mobba oss inte, vi var jättetrötta!
På lördagen så skulle Annie färga håret så vi gick till Kvantum, där hade det varit inbrott, dom hade kört in med en bil vid kassorna typ... Skit weard :S  Ja, så viköpte all hårfärg vi behövde och lite godis:)
Först färgade vi Annies hår, det blev typ mörkblont, men hon blev inte så nöjd... Men hon bestämde sig för att färga om det till blont igen... Fast sedan när vi gjorde det (nästa dag) så blev det inte så ljusblont, det blev mer rödblont/mellanblont men fint är det i alla fall.
Aja, så hela helgen har jag spenderat med min underbara Annie ;D Sedan var det ju farsdag så farmor och farfar kom över på middag. Det var lite mysigt.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :P förslag?
...

Kommentarer
Postat av: linnea :)

oj... konstigt dedär med att köra in en bil vid kassan :O

men tur att hårfärgningen blev lyckad ;D

2009-11-08 @ 22:20:34
URL: http://lillylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0