Seg kväll...

Ja den här kvälen blev mycket seg för typ en kvart sedan. Det var då min syrra började spela CS. Gah! Hon är ju tråkig när hon gör det... Så nu lyssnar jag på Your Song som ni kanske känner igen från Idol och Moulin Rouge? Underbar låt! :D Har ni något bra låt-tips?
Funderar på vad jag ska göra resten av kvällen. Jag antar at dom flesta sitter bänkade framför tv:n nu och tittar på Robinsson Karibien. Kanske kan jag måla något... Sitte och bloggar vid pappas dator så jag har inget photoshop att roa mig med. Eller så kanske jag äter efterätt...^^
See ya later

...

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag skulle dyka ner 3 meter under vatten och hämta en 50 kg's docka och jag fick hela på höften, dessutom svårt o andas när jag kom upp.

hur är de med dej då? :)

2009-11-22 @ 14:09:11
URL: http://myysiigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0