Regnig tisdag... Jippie...

Om det inte varit för mina underbara vänner och mitt älskade photoshop så skulle den här eftermiddagen ha sugit. Men som tur är så hade jag mina vänner och photshop så eftermiddagen sög inte^^. Har suttit och chattat med Linnea <3 samtidigt som jag målade en koppar kastrull till ett No arbete i skolan.
Tänkte lägga upp en till "Dagens Oufit" men jag orkar inte... Jag vet, jag är lat. Haha.

I morgon kommer jag att dö. Okej kanske inte dö. Men jag kommer få ont. Gissa vad jag ska göra?
Jo.
Just det.
Svininfluensesprutan! Haha! Jossan har redan tagit den och det gjorde skit ont på henne. Fast i och för sig så är hon mycker rädd för sprutor. Men jag tror faktiskt på henne den här gången! Alla andra som taigt den har ju fått ont i armen så varför skulle inte jag få det?
Haha, som grädde på toppen så ska vi flourlackas i morgon också. Det är ju så himla gott. Not (Funderar på att skratta åt mig själv för att jag kom på ett så fyndigt rimm men jag orkar inte det. =P).
Men eftermiddagen kommer att bli bäst! Ska vara med... (trumvirvel) Josssaaan! Haha! Hon ska antagligen sova här. (OM jag mår BRA efter sprutan) Och så kanske vi ska vara med Anton och Tobias/Joel... Typ... Äh, der är så komplicerat så jag orkar inte ens förklara.

Men men^^ Nu tänker jag göra en liten bild på ngt silver aktigt (för jag är så snäll... Eller hur Josefine? ;D ) Haha!

Ses i morgon!

...

Kommentarer
Postat av: linnea

FY! för sprutan :/

2009-11-17 @ 19:21:33
Postat av: Hannah

tack desamma, allt bra med dej?

2009-11-18 @ 00:33:23
URL: http://myysiigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0