Råttan och Leguanen <3

Fan vilken underbar dag!
Trots att det är måndag och att det var skola i dag så har denna dagen varit underbar! Jag var nästan inte trött när jag vaknade och var lite speedad i skolan. (enligt Joel var jag skit speedad...) Haha, hursomhelst så var nästan alla mina kompisar raka motsatsen. Annie mådde inte bra och Jossan var jättetrött. I gymnastiken så spelade vi basket. Jag och Josefine var... grymma... basketspelare... Sedan när vi kommit upp från gympan trillar Jossan ihop på golvet av skratt. Hon hade satt på sig en av sina svarta stövlar och på den andra hade hon tagit på sig sina gymnastikskor! Knäppare kompis får man leta efter... xD nej, men tro det eller ej så älskar jag henne ändå!
Jag var förresten med Jossan hela eftermiddagen. Vi hade jättekul som vanligt. Vi såg på


.... xD

Hahaha! Mobba inte vårat film-val! Den är ju så söööt! Fast själva filmen är ju skit töntig... men vad gör man inte för att få se lite gulliga hundar?(A)
hahahaha!

Nu ska jag chatta lite med jossan och bara ta det lungt i mitt nya rum^^ (som inte är klart än). Funderar lite på hur jag ska göra hennes header...

...


Kommentarer
Postat av: jossan

hahhahaha, dagen var super rollig verkligen ! :D

men filmen va ju så gulliig !:D

älskar ditt nya rum, super fint !

ily ;*

2009-11-16 @ 19:34:07
URL: http://jossaannbullarbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0